LEGO Creator Expert NASA Space Shuttle Discovery 10283

Hög kvalitet Hög kvalitet
Pressade priser Pressade priser
Brett utbud och sortiment Brett utbud

Produktinformation

Hylla rymdens underverk med byggsetet LEGO® NASA Rymdfärjan Discovery (10283) för vuxna. Med 2 354 delar är detta en uppslukande utmaning som låter dig bygga rymdfärjan Discovery, plus teleskopet Hubble, som skickades på NASAs STS-31-uppdrag 1990.En astronauts perspektivDenna modell är fullspäckad med funktioner och hyllar Discoverys fantastiska framgångar.

Öppna lastutrymmet för att skicka ut Hubble på sitt uppdrag att utforska kosmos. Justera höjd- och skevrodret, fäll ner landningsstället och starta robotarmen.

Cockpiten kan öppnas för att avslöja flyg- och mittdäck med säten för 5 astronauter. Teleskopet har rörliga solpaneler och en öppningsbar lucka.

De många visningsställen låter dig visa upp rymdfärjan och teleskopet tillsammans eller var och en för sig.Ett byggprojekt för digSetet LEGO NASA Rymdfärjan Discovery (10283) är en del av en serie byggbara modeller för vuxna som erbjuder en flykt från vardagen med uppvisningsmodeller att beundra.Påbörja en upptäcktsresa med modellbyggsetet LEGO® NASA Rymdfärjan Discovery (10283) för vuxna.Njut av timmar av uppslukande byggande när du skapar både rymdfärjan Discovery och teleskopet Hubble från NASAs STS-31-uppdrag 1990.Kolla in alla autentiska funktioner, som det öppningsbara lastutrymmet, det infällbara landningsstället, den öppningsbara cockpiten, det rörliga rodret och rymdarmen, plus 5 säten för astronauterna.LEGO® modellen av teleskopet Hubble har rörliga solpaneler och en öppningsbar lucka, precis som i verkligheten.Letar du efter de bästa presenterna till vuxna som älskar kreativa projekt? Denna rymdfärja kommer att uppskattas av rymdentusiaster och alla som vill ha en uppslukande byggutmaning, vilket gör den perfekt som present.Levereras med en snygg broschyr med bygginstruktioner som innehåller inspirerande designdetaljer. Med flera visningsställ så att denna rymdfärja blir en iögonfallande uppvisningsmodell för hemmet eller kontoret.Rymdfärjan är 21 cm hög, 54 cm lång och 34 cm bred, perfekt storlek för uppvisning.Denna rymdfärja är en del av en serie samlarbyggset designade för vuxna LEGO® fans som uppskattar vacker design – perfekt om du letar efter toppenpresenter till vuxna som gillar att bygga.LEGO® byggklossar är tillverkade av högkvalitativa material.

De är hållbara, kompatibla och kan sättas ihop och dras isär lika lätt varje gång – så har det varit sedan 1958.Med LEGO® delar kommer säkerhet och kvalitet först. Det är därför de genomgår grundliga tester så att du kan vara säker på att modellen är lika robust som den är vacker. .

Inspiration

Här kan du fördjupa dig i en mängd olika ämnen, från nyheter och trender till tips och råd inom en rad olika områden. Vårt mål är att erbjuda högkvalitativt innehåll som inspirerar, informerar och utbildar våra läsare. Läs vidare för att upptäcka spännande ämnen och få inspirationen till att vidga era vyer.

Klicka här för mer inspiration